ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

جلو رفتن فقط به سبک من !

تا حالا فکر کردین چقدر دیگران سعی میکنن به ما حالی کنن که اشتباه میکنیم و به این باور برسیم که از وضع فعلی مون راضی نیستیم ! (مثلاً با این بهانة محترمانه که تو حیفی ، چرا اینکارو میکنی؟ )

البته شکی نیست که هدفشون خیره ولی اشتباه اینجاست که راه پیشرفت مارو نمیشناسن و فکر میکنن همه مثل خودشون جلو میرن ! خوب  اینم بخاطر اینه که بجز خودشون کسی رو نمیشناسن و قبول ندارن و معمولاً هم از تنهایی مینالن ! (آخه ی ! )

 در حالیکه اگه نوع زندگی یه نفرو بدونیم، می فهمیم داره تقریباً بهترین کار رو میکنه بنده خدا ! البته شرط این قضیه هم اینه که باور کنیم بجز ما بقیه هم درست فکر میکنن ! (این یکی دیگه خیلی سخته !! )

 به نظر من بهترین کار در برخورد با یه آدم دیگه اینه که اول باهاش حال کنیم و بعد بهش حالی کنیم کارش درسته و ادامه بده چون اون با ما فرق داره و حتماً به چیزی میرسه که ما نرسیدیم ! اگه اون از وضعش راضی باشه شاید با خیال راحتتری مسیر زندگی شو انتخاب کنه تا هول هولکی و از روی صحبتهای کارشناسی !

 درسته که ما آدما شبیه هم هستیم ولی اصلاً شبیه هم جلو نمیریم ، خوب اینم تلقین دنیای ماست که می خواد هممون مثل هم باشیم . شاید اینجوری راحتتر میشه آدمهارو شناخت و براشون تصمیم گرفت !

نظرات 12 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

به به. از این طرفا؟ منو دیدی؟ فیلمامونو آپ کردم.
چن روز پیشا تینا که از دوستامونه پستی گذاشته بود توی وبلاگش و تقریبنت همین پست تو رو نوشته بود ولی با یک زبون دیگه. و اون این بود که عقل تنها چیزی که همه متفق القول هستند که درست تقسیم شده و همه به اندازه کافی دارن و دیگه م نمیخان.
وخت کردی بیا سری بزن ببینمیت. دلمون برات تنگ شده.

محسن سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

در حین نوشتن کامنت قبلی دیدم که عقل رو خودت نوشتی خاستم امضاء کنم آلزایمر ولی یادم رفت. خودت درستش کن و به جای اسمم بنویس آلزایمر.

چرا آلزایمر ؟ تو اسمت اینهمه خوبی میاره ...... با چی عوضش کنم ؟

اکبر چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:49 ق.ظ http://ancel.blogsky.com

سلام پادرا وبلاگ نو مبارک من وبلاگ تو رو لینک کردم واز تو می خام این کار رو برای من انجام بدی

مرسی از لینکت ولی من نمیخواهم شمارو لینک کنم. شرمنده

حسام جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com/

اصولا بعضی ها مدام دارن تلاش می کنن بگن من از تو بهترم. ماشینم بهتره، کارم بهتره، موبایلم، خونه ام، چیزی که می خورم، RAM کامپیوترم و حتی فیلمی که دیدم! نمی دونم اینجوری می خوان خودشونو ارضاء کنن یا بقیه رو بیارن پایین. هیچ دقت کردی بعضی ها صبح اول وقت که آدمو می بینن بی هیچ دلیل می گن:‌ امروز چته؟ چرا رنگت پریده؟ مریض شدی؟!

دقیقا حسام جان ! البته تقیری ندارن. میدونی این تنها راه محبت کردنشونه یعنی دخالت و ناراحت کردن دیگران چون در نظر گرفتن روحیات هرکس. وگرنه نیت شون بد نیست جور دیگشو خوب نمیدونن !!! ولی باید یاد بگیرن !

غریبه تک شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام اقا پادرا امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون فقط خواستم حالی ازتون بپرسم راستی با این جمله هاتون موافقم موفق باشی عزیزم

مرسی عزیز دلم ! شما همیجوریشم برای ما عزیزی . نوشته هات هم که به آدم حالی میکنه هنوز آدمهای درست حسابی و با احساس رو زمین وجود دارن. منم دوست دارم فراووووون

ابلهی که همه چیز میدانست ! یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://sansour01.blogfa.com

طبق آخرین آمار ۱۷ میلیون نفری که به احمدی نژاد رای دادند دوگانه سوز شدند چون هم دلشون سوخت هم کونشون !

حالا این مطلب چه ربطی به بلاگ من داشت چیزیه که فقط از بلاهت شما برمیاد. البته ناراحت نشی ها فقط داریم به ربطش میخندیم !
بازهم برامون جوک بگو کی به کیه ؟ بلاگ چیه اصلا ؟

ارباب شیاطین دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://mjd-him.blogfa.com

سلام

چطوری؟

کل وبتو خوندم

خیلی خوب بود

جالب مینویسی

نشون میده روشن فکری!

بازم از اونورا بیا

راستی به نظرا هم خیلی خوب پاسخ داده بودی
اندکی خنده نوش کردیم

فیلا

سارا خانم دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام رفیق
چی بگم دلم خونه
واسه من یکی که همه الان عقل کلن
واسه تصمیمی که من باید بگیرم تا حالا ۱۶ نفر رسما و ۲۳ نفر دیگه غیر مستقیم تصمیم اتخاذ کردن
منم با اسم و فامیل یادداشت کردم نظرهاشون
باورت میشه ۲ تاشون یک نظر ندادن
وقتی نگاه میکنم میبینم همش فضولی
همینننننننننن
مرسی که اومدی

حسام دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com/

سلام. مطلب کار بزرگ در بدن زنان که از وبلاگ ابلهی که... اینجا گذاشتین، از وب سایت ابراهیم نبوی عینا کپی شده:

http://www.doomdam.com/archives/000267.php

ای کاش منبعش رو هم ذکر کرده بود.

من اسم ابله جانو ذکر کردم که از ابراهیم نبوی هم معتبر تره ! شما هم قضیه رو یاد آوری کردین که من به همه بگم ! هی خود شیرینی میکنی ها !

محسن مهدی بهشت سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

اون عکسی که به جای عکس خودت گذاشتی اشاعه فحشا است. ممکنه که تو را به بلاگ اسکای لو بدم و فیلترت کنن. فکر کردی چون نقاشیه کسی کارت نداره. اتفاقن همه نسبت به این عکس هم ذات پنداری میکنن و در نتیجه اشاعه فحشا میشه. تو هنوز جوونی و نمیدونی من چی میگم. عکس یک ...... میذاشتی بهتر از این بود که اشاعه فحشا کنی. چی؟ منظورم از ...... چی بود؟ خودت باید بدونی . من بگم.؟ زهی خیال باطل. زهی اندیشه محال.

خوب من میخوام فحشا اینا پخش کنم ! خیلی چیزه باحالیه این فحشا ! در ضمن اون کارتون نیست آناستازیاهه که داره دیمیتری رو ماچ میکنه چون دوسش میداره ! شما هم ببینید یاد بگیرید هرکیو دوست دارین ماچ کنین نه کار دیگه !

بابک سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

اخلاق " زیبایی شناسانه " در برابر اخلاق " آیین نامه ای"

دریای ابی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

این پستت دقیقا حرف دل من بود
همش از من انتظار دارند که مثل فلانی باشم
اما من دوست دارم فقط خودم باشم
هیشگی منو درک نمیکنه!!!

تا یه جایی دیگران نذاشتند خودت باشی ولی الان دیگه خودت نمیذاری ....

سرکوب رو خوب یاد گرفتی حالا نوبت یاد گرفتن رها شدنه .....
باید آماده شی و عمل کنی

من میفهمم چی میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد