ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

حق من نیست

خیابونهای کثیف و شلوغ با آسفالتهای خراب و درختهای مریض شاید حق تو باشه ولی حق من نیست

دیدن روسری و مانتو سیاه ، لباسهای کثیف ، آدمهای خسته ، ماشین های بدبو شاید حق تو باشه ولی حق من نیست

معاشرتهای بی فایده خانوادگی ، دوستی های منفعتی ، روابط کاری ناهنجار واقعاً حق توه ؟ حق من که نیست

امکانات رفاهی کم ، شادی های سرکوب شده ، خوشی های یواشکی ، علم و کار زورکی ، خرج کردنهای الکی شاید حق تو باشه ولی حق من نیست

... ...

حق من هوای پاکه ، خیابونهای تمیز ،آدمهای زیبا ، ماشین های قشنگ

حق من دوستهای مهربونه ، آدمهای شاد و بی نیاز ، همسایه های خوب و خنده رو

حق من شادیه ، لبخنده ، رفاهه ، دانشه ، لذت بردن از کاره ، لذت بردن از زندگیه نه افتخار به قایم کردنش

... ...

حق داری اگه فکر کنی این نوشته ها رویاست ولی حق من نیست که از حقم به این راحتی بگذرم

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی... جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://permanent.shady

حیلی با احساس و راحت می نو یسی ... قابل تحسینه...

یاسین پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

خیلی عالی بود...
اینقدر کامله که جایی برای اظهار نظر نمی مونه جز تحسین

ممنون یاسین عزیز

سوده یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://cherknevic.blogsky.com/

واقعا عالیه که از خودت کم انتظار نداری.
خیلی خوبه که همیشه بهترینها رو برای خودت میخوای.
هیچ نباید به چیز کم قانع بود.
آفرین

شایان . م پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلاااام !!!


شما که میخوای از حقت نگذری ... کوتاه هم نمیای !!

پس لطفاْ هر وقت و اگر حقتو گرفتی . مال من رو هم بگیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ولی کلاْ متن خیلی خیلی قشنگیه
۱

مرسی شایان جان لطف داری عزیزم ولی هرکس فقط میتونه حق خودشو بگیره ... برای همین شما هم خودت باید تلاش کنی نه هیجکس دیگه

در ضمن من مدتهاست خیلی از حقوقم رو گرفتم و برای همین اغلب در حال لذت بردن از زندگی ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد