ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

قیاس !

ای خداوند مهربان ،

تو بر ما همه چیز ارزانی داشتی ولی تو را فاحشه نخواندیم !

تو بر همگان مهر ورزیدی ولی تورا هرزه نخواندیم !

پس چرا به بندگانت که چون تو رفتار می کنند اینگونه نظر داریم ؟

نظرات 18 + ارسال نظر
ناصر شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

حضرت پادرا چراقاط میزنی؟
برسردروازها داد میزنی؟
اون ستیزه گریت در حیف دخترها!اینم قیاس مهربانی خدا بامردم.پسر یک جای کار میلنگد!تو یه چیزیت میشود!
به من جواب بدهید یعنی هر که همه چیزش را ارزانی دارد فاحشه است؟وهرکس برهمگان مهربورزد؟هرزه؟در حکمت نظری به این میگویند قیاس مع الفارق طلب استغفار کنید

شما اگه تونستین بدون اسم مستعار به همه مهربورزین و نظر بدین و کسی مشکلی براتون پیش نیاورد اونوقت میشه حرفتونو پذیرفت.
راستی چرا IP Address شما با دوست ما جناب ژانوس و بسیاری دوستان دیگه یکیه ؟ یعنی همگی از یک کامپیوتر استفاده میکنین ؟

حسام شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com

عجب!
نه از متن... که از افکار تو! ظاهرا تمام افکار و نوشته هات بعد از ۱۲ شب و اونور تونل کندوان نوشته می شه!

تونل کندوان ریخته راحت باش ...... همه جا سرای من است .

عادل شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://ameretat.blogfa.com

سلام. چه نظرای جالبی. یه جورایی همشون واست طلب بخشایش و مغفرت کردن!... نظر منو می خوای؟ یه موقعی می گفتم من با کسی که نمی تونه به خدا فحش بده دوست نمی شم. الانم چه می دونم! کارای مهمتری هست... خودم مردادی نیستم ولی وبلاگم مردادیه و قرار بود مردادی هم بمونه!

والا این یکی از دوستای ماست از خواب پروندمش منو دیده قاطی کرده . با اسمهای مختلف میاد برای من کامنت میزاره فکر میکنه نمیشناسمش ......
پاکش نمیکنم آدم باحالیه ! ادعای مدرنه !
برای من بت بود . قلمش خیلی قشنگ بود ولی من حال میکنم که خودش قلمشو با حرفای زشت بهم ریخت !

عادل شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://ameretat.blogfa.com

ستیز با چی؟ می دونی چیه؟ می ترسم یهو از خواب بلند شم و ببینم تنها هم رزم هام پتو و بالش بودن! اما... یه دوستی می گفت هر چی بیشتر دست و پا بزنی بیشتر فرو می ری. منم می گم اگه قرار به فرو رفتن باشه همون بهتر که زودتر فرو برم.

چه مثال قشنگی عادل جان . واقعیت اینه که ما تو جامعه خواب آلودمون واقعا هم داریم با بالش و پتو کلنجار میریم ولی منم باهات موافقم به هر حال باید تلاش کرد. الان دیگه نتیجه مهم نیست خود عمل شرطه !

سارا خانم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

فقط میتونم بگمممممممم
پشتم لرزیددددددددددد
یخ کردممممممممم
............................

حس تونو کاملا درک میکنم .
مرسی از همدردی

سارا خانم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

پادرا جان
تمام نظرات پست قبلی و فعلی رو با دقت خوندم
قبول دارم که بعضی ها بیانصافی کردن
برخی هم یک طرفه به قاضی رفتن
و حتی خیزران نویس عزیز هم کمی زیادهروی نمودن
ولی شاید شما هم راهتو داری گم میکنی
میدونم که نوشته هات دلیل داره
حتما انگیزه برات ایجاد کردن
انگار داری دفاع میکنی
پادرا .........عزیزم........کسی مثل یک زن نمیتونه معنی فاحشه رو درک کنه
چون این برچسبیه که روی اون میزنن
به یک مرد هوس باز هرگز نمیگن فاحشه
ولی اگر زن پاکدامنی که خودشو وقف دوستش .عشقش میکنه ..از دید دیگران فاحشه محسوب میشه
.........پس من میتونم درک کنم که حتما دلیلی داشتی که اینو نوشتی
خداوند بخشندس..........
ولی کسی اونو فاحشه نمیگه
ولی به بخشش تن یک زن همه میگن فاحشگی
کسی یک فاحشه رو تمجید و تکریم نمیکنه
زنها خودشون اونو میرونن
چون اونو عامل سیه بختی و بیشوهری خودشون میدونن
عامل خیانت مردهاشون
و مردها
یک فاحشه براشون جسمه........فقط جسم
فاحشه قدیسه نفرین شدس
--------------------
اما دوست عزیزممممممم
حس میکنم بدبینی داره در شما ریشه میدونه
مواظب باش
این گیاه هرز
جسم و روحتو به مفت میخره
.........مواظب باش
نباید زود قضاوت کرد
مخالف باید باشه
چه بسا اگر دشمن نباشه
دوستی بیمعنا میشه

مرسی سارا جان که اینقدر راجع به بلاگ من فکر کردی ..... خیلی خوشحالم .
میدونی چیه فاحشگی برای زن مثل هرزگی برای مرده . هیچ فرقی نمیکنه. هرچند تو جامعه ما مرد هرزه پذیرفته شده ولی غلطه .

من بدبین نیستم دوست گلم فقط از این ناراحتم که دوست داشتن تو این فرهنگ به هرزگی و فاحشگی معنی میشه و این خیلی بده !
من توی این بلاگ سعی کردم نشون بدم اگه آدما همدیگرو بدنام میخونند بخاطر اینه که مهربونی خدا و صفات الهی رو از یاد برده اند. یعنی اگه خدا بیاد رو زمین به این صفات زننده محکومش میکنند . خوب دقت کن !

من خودم همیشه سعی کردم همه رو دوست داشته باشم هرچند خیلی کار سختیه چون اول بایداونارو درکشون کرد.
این بحثی هم که بین من و این دوستم شکل گرفت یکی از نشانه های عدم درک همدیگه است و نشون میده من هنوز تو این ادعا ضعف دارم .

ولی سازندگی از تخریب شروع میشه . من الان دارم میکوبم که بتونم درستشو بسازم . وگرنه مطمئن باش بدبین نیستم . دقت کن من به چی حمله میکنم :‌ حمله من نه به نوره نه به تاریکی . به بنای فرسوده است !

سارا خانم دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

دوست خوبم
موفق باشید
راهی که انتخاب کردی سخته
ولی اخرش زیباست
موفق باشی
..........................
عقاید زیبائی داری
ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

توجه توجه توجه

قابل مشاهده کسانی که قصدبرپائی وبلاگ دارند

بشتابید که غفلت موجب پشیمانی است

پیش پرده

تحت تاثیرشدیدعکس گوشه چپ صفحه ستیزه دارمهربان که سخت دگرگون گشتم !وجبران زیاده روی خیزران نویس عزیز

صرفابرای گشادکردن سگرمه هاوامید بخشیدن به دردونه حسن کبابی ورفع افسردگی وی

کارگردان: آقای مفید

شیوه اجرا:سه ضربی با دمبک وکمانچه وسازودهل همراه توی سریا سینه زدن تماشاچیان

با شرکت:خررمال شهرقصه وحرکات موزون همسرایان

بی محابا دست برسرمیزنی (دوبار)
برسرهرنکته ای جرمیزنی
کن رها این صفحه دل آزاریست
لاف درغربت زدن بی معنی است
باد اشکم را رها کردن به بر (دوبار)
بهترازاین قیل وقال وجاوجر
پرده اول ودوم وسوم در راه است







چه باحال شما مطربی هم بلد بودین و ما نمیدونستیم ؟‌

خوبه باز بلاگ اسکای یه فضایی درست کرد که کافه چی ها هم بیان وسط میدون آموخته هاشون رو به نمایش بزارن ... اونم با نقاب های تماشاخانه ای (ستار.نازنین. نسرین. سرمدی و ناصر ) !

شما که جز ادا در آووردن کار دیگه ای بلد نیستین
بزنین و برقصین شاید مارا از تمبک زنی تان خوش آید .........
گوگولی مگولی !

بابک سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ق.ظ

"فاحشه" اگر پی آمد شرایط اجتماعی باشد شایسته ترحم و دلسوزی است و اگر پی آمد انتخاب آزاد و اراده فردی باشد، شایسته احترام. "هرزه" هم از آن واژگانی است که اگر از زبان فارسی حذف می شد، هیچ مشکلی پیش نمی آمد. خلاصه کردن همه ابعاد وجودی یک انسان در یک چنین کلمه ای، کمال بلاهت را میرساند. نفس وجود چنین کلماتی در فرهنگ رایج یک کشور زیر سوال بردن کرامت انسانی است.در ضمن من شک دارم خدا همه چیز را به ما ارزانی داشته باشد و اطمینان دارم که به همه کس، مهر نورزیده است.

البته این مساله از شک شما به مفهوم خداوند (به هر معنی) نشات میگیرد !

این کلمات مانند بسیاری مثل ها و اشعار رکیک فارسی موجود است و کاریش نمیشه کرد ........ انسان هم در فرهنگ معاصر ایران هنوز دارای کرامت نیست.

سعی من بر آن است که با کلام زشت زشتی را از انسان دور کنم !
منفی در منفی = مثبت

در ایران با ۲۰۰۰ سال تاریخ دلسوزی بر اقشار پست هیچ چیزی از پستی ها کاسته نشده که بیشتر هم شده . پس شما را به بازنگری این مفهوم دعوت میکنم که شاید کار اشتباهی باشد.

و تشکر از نظر متفاوتتان !

غریبه تک سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
پادرا جون معلومه شما کجایید خیلی کم پیدا شدین بابا

محسن سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://after23.blogsky.com

اون جمله بالا که توی اون باکس آبی زیر ستیزه گر مهربان نوشتی را برای که نوشته ای؟ برای من؟ خودت باورش داری؟ یا فقط شعار دادی؟
اگر به جای پاسخ به کامنتی که به زعم تو از ژانوس بوده فقط مینوشتی ممنون چیزی از تو کم میشد؟
ای کاش میدمدت.

چشم قربان ما هرچی شما بگین انجام میدیم از جمله این یکی ........
خیالت تخت شد مهدی بهشت ؟‌ :))))))

خیلی دوستت دارم !

ابلهی که همه چیز میدانست ! سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://sansour01.blogfa.com

در ادامه طرح امنیت اجتمایی ، حوزه علمیه قم اعلام کرد برای جلوگیری از روابط نامشروع دختران و پسران بزودی طرح آخوند نامحسوس اجرا میشود !!

..........................................

وقتی عقیده، عقده خوانده می شود و نور ماه در آب مهتاب تلقی می شود، و متانت زمین در زیر برف یخ می زند؛ نان از خانه ی یتیم می دزدیم و می فهمیم که دزد ، اشتباه چاپی درد است . [ناراحت]

با برخورد رندانه در تمام اعصار تاریخ ایران موافقم !‌
فقط ای کاش بتوان این شکل دوست داشتنی پیشرفت را از مشکلات سری بودنش (که راز بقایش هم هست) رها کرد.

و بیاد داشته باشید نقره و طلا هم در شرایط بد زنگار میگیرند .....
پس باید الماس شد ! درخشنده و بررنده ولی کمیاب !

بابک چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ

پادرا جان نظر من کاملا در تایید نوشته تو بود. امیدوارم در رساندن منظور اشتباه نکرده باشم.

به نطر من متفاوت و بسیار عالی بود .
جدی میگم ..... منم پی شو میگیرم که بحث شه اطلاعاتمون زیادتر بشه .

من از مخالفت هدفدار خیلی خوشم میاد.
تایید گفته های همدیگه راه بجایی نمیبره.

بابک چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

بابا بی خیال.کدوم مخالفت ؟ من این جملات رو در نقد کسانی نوشتم که خیلی راحت دیگران رو هرزه و چشم چران و جلف و سبک و... خطاب می کنند. مگه هدف نوشته تو همین نبوده؟ البته در مورد مهرورزی خداوند به بندگانش شاید اختلاف نظر داشته باشیم، اما این اصلا موضوع بحث نیست. و موضوع مهمی هم نیست. واقعا مهم نیست.

بابک پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

"کلام زشت" ، "کلمات هرزه" ، "کلمات رکیک" اصلا وجود خارجی ندارند. هیچ کلمه ای به تنهایی زشت یا رکیک نیست.کلمات ساخته شده اند تا بشر بتواند با آنها منظور خود را بیان کند.برای اصلاح زشتی ها ناگزیر از سخن گفتن از آنانیم. واقعا حیرت آور است این همه آشفتگی فکری بعضی دوستان! نویسنده می گوید چرا افراد را به دلیل مهرورزی و عشق و دوست داشتن، فاحشه و هرزه خطاب می کنید. بابا طرف داره میگه کلمه زشت (البته از نظر من کلمه زشت وجود ندارد) به کار نبرید، اون وقت شما میگید حرف رکیک زده؟

بابک جون اینا همه حرفهای یه آدم شهرستانیه که منو نمی فهمه خیلی هم دلش میخواهد خودشو به عقاید جدید من نزدیک کنه !

ولش کن یکی از دوستام وساطتشو کرد گفت این بدبخته امکانات نداره درست فکر کنه و اینرنت بازی کنه منم بی خیالش شدم و بخاطر هوش بسیار پایینش دیگه خرفتشو جدی نمیگیرم. خودت که میدونی مشکل فرهنگ ما هم همین آدم خنگ ها هستند.


آدم های حسابی که با هر کسی بحث نمیکنن جیگر.

صدرا جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://hooshidar.blogfa.com

فکر نمی کنم هنوز تونسته باشم مثله یک <آدم>رفتار کنم
دیگه....
نظر؛قیاس...
یادمان باشد طبیعت هیچ گاه مقایسه نمی کند.

اختیار دارید قربان شما فرشته اید !

ای کاش ما هم میتونستیم از طبیعت یاد بگیریم که آزاد باشیم و زیبایی رو پاس بداریم .......

خیلی دوستت دارم و ممنون

نجوا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://darkhasti4u.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین
خوشحال می شم سری به وبلاگ من بزنین
البته اگه مولانا دوست دارین
منتظرم............

نسیم ۷ساله سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://nasim7sale.blogfa.com

سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدی.منم اومدم تمام متنها رو خوندم و حتی نظراتی که دیگران دادن.دوست عزیز تا حدودی با نوشته هات تو متن قیاس یا بقیه موافقم فقط سعی نکن با هر کسی که برات پیغام می ذاره جر و بحث کنی.تو بنویس
نظرتو بنویس اما افرادی که بهت سر میزنن هم می خوان نظرشونو بگن نباید این باعث ناراحتی تو بشه تو این دنیا میلیون میلیون انسان هست با تفکرات و دیدگاههای مختلف.به جای جرو بحث انرژی که خدا بهت ارزونی کرده رو صرف دیدن و نوشتن بکن صرف خلق چیزهایی که دوست داری باشن ولی نیستن.من اعتقادم اینه که وقتی یه نویسنده چیزی رو می نویسه فقط و فقط خودش می دونه تو چه حسی اونو نوشته و منظور اصلیش از کنار هم گذاشتن این لغات چیه.انتظار نداشته باش همه عمق احساس تورو تو این کلمات پیدا کنن.پس فقط بنویس و بذار که انسان های دیگه هم نظرشونو بگن حتی اگر باعث ناراحتیت میشه.
دوست عزیز بازم از حضور پر مهرت ممنونم.منتظر آپهای بعدیت هستم.منم لینک کردم.سعادتمند و پیروز باشین.

مرسی نسیم جان هم از لینکت و هم از صحبتهات ..... واقعیت اینه که من خودم تازه به همین نتیجه ای رسیدم که شما نوشتین ... شاید باید تجربه اش میکردم

البته چون بحث رو دوست دارم ساده از نظر دیگران نمیگذرم ولی اینم بگم که دیگران رو هم دوست دارم ولی خوب دیگه بعضی وقتها شکل دوست داشتن یه خورده نابهنجار میشه .......

دوستتون دارم و خیلی خوشحال شدم که برام این کامنتو نوشتین .....
شاد شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد