ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

ستیزه گر مهربان

انسان سالم شاده ... غم یعنی بیماری

تشکر از پدر و مادر عزیز

من از پدر و مادرم متشکرم که منو به دنیایی آوردند که همه در فکر غارت و تملک دیگرانند
از پدر و مادرم تشکر میکنم که منو در سرزمینی بوجود آوردند که دروغ و چپاول و بی احترامی افتخار مردمشه و هیچ کس مسئول هیچ چیز نیست
ازشون قدردانی میکنم که در کشور فقر و جهل و خرافه بوجودم آوردند تا با حماقت و کثافت سرگرم باشم
من از پدر و مادرم متشکرم که در شهری بدنیا اومدم که پولدار یعنی خوب و متفکر یعنی بد
... ... ...
از پدر و مادرم سپاسگذارم که منو وسط جنگ و بمباران و قحطی ، وسط دعواهای خانمان بر اندازشون ، و وسط زد و خوردهای بی رحمانه شون آفریدند تا یاد بگیرم که جز با سرکوب دیگران و باج دادن و چاپلوسی به پلیدیها هیچ راهی برای پیشرفت نیست
ازشون متشکرم که در میان مردمی بدنیا اومدم که همه تو فکر سیر شدن غرایزند و هیچ کس نه به کسی احترام میذاره و نه کسی رو از اعماق وجودش دوست داره
... ... ...
و من از پدر و مادرم بسیار بسیار متشکرم
نظرات 5 + ارسال نظر
علی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://hezartu.blogfa.com

تازه باید از اجدادتون هم تشکر مخصوصی بکنید که پدر بزرگ و مادر بزرگتون رو اینجا بوجود اوردن
بعد باید از همونا به خاطر پدر و مادرتون تشکر کنین
تازه اگه همینطوری بریم بالا باید خدا و آدم و حوا هم تشکر کرد


موفق باشید

چون خیلی طولانی میشد نشد از همه تشکر کنم .....
ولی بسیلر نظر بجایی دادید

ستاره چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

با همه مطالب متن موافقم اما با دو خط آخر متن وبلاگت صد در صد موافقم....

تو دنیا هیچ چیز به اندازه درک شدن لذت بخش نیست .... ممنون از حضورتون و اینهمه دقت

[ بدون نام ] شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ

خیلی جالب بود حرف دل منو زدین!!

لطف دارید . ایکاش من هم با حرفهای دلتون آشنا میشدم

سما دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://SAMA66AAA

سلام دوست من ...
دنبال مطلبی می گشتم که سر از وبت در آوردم بسیار لذت بخش بود تشکر و قدر دانی کنم اونم تو صفحه اول پایان نامم به این سبک ...
به هر حال شاد باشید ...
به من هم سر بزنید .

تشکر از لطفتون
نشد بهتون سر بزنم آدرستون یه ایراد کوچیک داره

گذری چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ

متن جالبی بود
پادراجان امیدوارم بچه هاتون هم مثل خودتون سپاسگذار زحمات پدر و مادرشون باشن

در رویای من از زندگی کودکی وجود نداره که ازم تشکر کنه

ممنون که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد